سرنوشت ماموران لاپوشانی فساد هالیوودی ها چه شد؟

شاید برای آنهایی که هالیوود امروز را می بینند، تصور یک هالیوود پاک با بازیگرانی قدیس گونه چیزی شبیه فانتزی به نظر برسد اما دهه ها پیش جامعه عموما مهاجر آمریکا، هنوز آن قدری سنتی بود که نتواند فساد های اخلاقی صنعت سینما را تحمل کند. اگر یک رسوایی راه روزنامه ها را در پیش می گرفت نتیجه شکست تمام استودیو بود و به همین خاطر کمپانی های بزرگ هالیوودی افرادی را تحت عنوان «فیکسر» استخدام می کردند تا روی فساد های عوامل خود سرپوش بگذارند. صحبت از اواخر دهه بیست تا دهه شصت است. یکی از مشهورترین فیکسرهای تاریخ هالیوود، هاوارد استریکلینگ، مدیر روابط عمومی کمپانی مترو گلدوین مه یر از دهه 30 تا دهه 60 است. او با همکاری ادی منیکس (فیکسری که سال 2016 سوژه فیلم «درود بر سزار» برادران کوئن بود) مدیر کل ام جی ام کمک می کرد تا چهره ای که کمپانی برای هر یک از ستاره های آن روزش ساخته با رسوایی های مختلف مخدوش نشود. منیکس و استریکلینگ زوج عجیبی بودند. اولی گردن کلفتی بود که با گانگسترها و گروه های خلافکار در می افتاد. او اولین بار وقتی وارد سینما شد که چشم نیک و جوزف شنک تهیه کنندگان سرشناس سینمای ...